مرجع آموزش آنتی ویروس ایران

فروش انواع آنتی ویروس

مرجع آموزش آنتی ویروس ایران

فروش انواع آنتی ویروس

آنتی ویروس نود 32

 آنتی ویروس نود 32 (AntivirusESET NOD32 )

آنتی ویروس سطح بالا برای کاربران حرفه ای

+ انعطاف پذیری بالا

+ کنترل روی دستگاه های متصل

- به طور نسبی گران است

- برای مبتدیان مناسب نیست

اگر شما بخواهید لیست ویژگی های آنتی ویروس را قضاوت کنید ممکن است آنتی ویروس نود 32 (ESET NOD32) شما را ناامید کند. هیچ فایروال، مدیریت رمز عبور، اسکنر آسیب پذیری یا هر یک از موارد اضافی که شما اغلب در جای دیگر پیدا خواهید کرد در آنتی ویروس نود 32 وجود ندارد.

این بدان معنا نیست که قدرت بسته کم است، بلکه بشتربر اصول آنتی ویروس تمرکز دارد. آنتی ویروس نود 32 با محافظت در برابر نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی، لایه anti-ransomware، محافظت از نفوذ، فیلتر کردن URL ، وب سایت های مخرب را مسدود می کند و ماژول ها با استفاده از PowerShell و اسکریپت های مخرب از حملات جلوگیری می کنند.

 ماژول کنترل دستگاه، خطر ویروسی شدن از دستگاه های دیگر را با کنترل دسترسی روی کارت های USB، دیسک های سخت خارجی، رسانه های ذخیره سازی نوری، حتی دستگاه های متصل با بلوتوث و FireWire را محدود می کند. این فوق العاده غیر معمول است، اما اگر دیگران به طور منظم دستگاه های خود را به کامپیوتر وصل کنند، می توانند تفاوت ایجاد کنند.

آنتی ویروس نود 32 برای مبتدی ها مورد هدف نیست. رابط کاربری گاهی اوقات دست و پا گیر است، برخی از ویژگی ها، بسیار پیشرفته هستند و حتی راهنمای آنتی ویروس همیشه مفید نیست. هرچند که کاربران با تجربه از توان و قابلیت تنظیم ESET قدردانی می کنند.

آنتی ویروس نود 32 بیشتر از حد متوسط از اطلاعات شما محافظت می کند و تضمین میکند که اطلاعات شما از بین نرود.

 

 

با مشاهده قیمت آنتی ویروس نود 32 در سایت مرجع  شما می توانید نسخه های اصلی را با قیمت بسیار مناسب تر از سایت ایران ستاپ خریداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید از سایت ایران ستاپ

http://www.iransetup.com/Security/Nod32.html

 

https://www.eset.com/uk/home/antivirus/?

utm_campaign=affiliate&utm_medium=CJ&utm_source=6361382

ESET NOD32 Antivirus 30$

ESET Internet Security 40$

ESET Multi-Device Security 45$

ESET Smart Security Premium 50$

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.