مرجع آموزش آنتی ویروس ایران

فروش انواع آنتی ویروس

مرجع آموزش آنتی ویروس ایران

فروش انواع آنتی ویروس

آنتی ویروس کسپرسکی



آنتی ویروس کسپرسکی (KasperskyAntivirus)

امنیت بالا برای مبتدیان و حرفه ای ها

+ یکی از بهترین بسته های امنیتی اجرایی

+ استفاده فوق العاده آسان

آنتی ویروس کسپرسکی 2017 (Kaspersky 2017) یک بسته امنیتی  stripped-backاست که روی امنیت هسته اصلی تمرکز دارد: فیلتر وب، URLهای خطرناک را مسدود می کند، یک موتور آنتی ویروس دقیق تهدیدها را شناسایی و حذف می کند، فن آوری های نظارت هوشمند را مسیریابی و عمل های مخرب را معکوس می کند.

خوشبختانه آنچه شما انجام می دهید به خوبی کار می کند. ما به طور مرتب کسپرسکی را به عنوان بهترین آنتی ویروس در مسدود کردن نرم افزارهای مخرب و از بین بردن آن از یک سیستم ویروسی در نظر گرفتیم، به علاوه کسپرسکی به طور مرتب در سایت هایی مانند AV-Comparatives رتبه بندی می شوند.

یک رابط کاربری طراحی شده، تعدادی از دکمه ها و گزینه ها و بسیاری از دستورالعمل های روی صفحه نمایش برای توضیح چگونگی کار وجود دارد. حتی یک مبتدی در خانه هم می تواند از آن استفاده کند.

قیمت در بهترین حالت متوسط است. اگر به دنبال ارزش بیشتری هستید، محصول کسپرسکی توتال سکیوریتی (TotalSecurity Kaspersky)  را بررسی کنید. آنتی ویروس کسپرسکی توتال سکیوریتی یک مجموعه امنیتی کامل با حفاظت از حریم خصوصی، رمزگذاری، مدیریت رمز عبور، کنترل والدین و غیره است، حتی در برخی از تنظیمات ارزان تر از آنتی ویروس کسپرسکی  2017 قرار داده شده است.

اما اگر شما فقط به به یک آنتی ویروس دقیق، قابل اعتماد و محافظ در برابر نرم افزارهای مخرب نیاز دارید، آنتی ویروس کسپرسکی  2017در خدمت شماست.

با مشاهده قیمت آنتی ویروس کسپرسکی در سایت مرجع شما می توانید نسخه های اصلی را با قیمت بسیار مناسب تر از سایت ایران ستاپ خریداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید از سایت ایران ستاپ

http://www.iransetup.com/Security/Kaspersky.html

 

https://usa.kaspersky.com/home-security#pc

Anti-Virus

3 PCs 1 Year$47.99*

 

Internet Security

3 Devices 1 Year$54.99*

 

5 Devices 1 Year$59.99*

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.