مرجع آموزش آنتی ویروس ایران

فروش انواع آنتی ویروس

مرجع آموزش آنتی ویروس ایران

فروش انواع آنتی ویروس

آنتی ویروس اواست



آنتی ویروس اواست (Avast Antivirus)

 دسترسی سریع و آسان برای غیر فعال کردن فایروال یا آنتی ویروس

 + پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ

+ جلوگیری از ورود به سایت‌های جعلی مهم نظیر بانک ها

+ دارای قابلیت جستجو و تشخیص ایمیل‌های آلوده به فایل‌های مخرب

آنتی ویروس اواست اینترنت سکیوریتی مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی ‌های جدید Avast SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را برای کاربران فراهم کرده است.

 قابلیت Intelligent antivirus و anti-malware این برنامه با ترکیب دو روش تطبیقی و رفتاری در شناسایی فایل‌های مخرب این امکان را به کاربر می‌دهد تا حتی جدیدترین فایل‌های آلوده را نیز شناسایی و نابود کند. قابلیت  Browser Cleanup برنامه باعث می شود تا افزونه‌های اضافی، تبلیغاتی و مزاحم از مرورگرهای شما پاک گردند.

تکنولوژی Anti-hijack  با شناسایی صفحات دروغین و قلابی به شما این تضمین را می ‌دهد که در دام صفحات دروغین بانکی نشده و اطلاعات خود را فقط در سایت‌های اصلی و رسمی وارد نمایید. همچنین قابلیت Shredding به کاربر این امکان را می دهد تا اطلاعات شخصی و سری خود را بتواند در شرایط اضطراری برای همیشه از بین ببرید و هیچ گونه راه برگشتی برای آن‌ها باقی نگذارد.

 

با مشاهده قیمت آنتی ویروس اواست در سایت مرجع شما می توانید نسخه های اصلی را با قیمت بسیار مناسب تر از سایت ایران ستاپ خریداری کنید.

مشاهده قیمت و خرید از سایت ایران ستاپ

http://www.iransetup.com/Security/Avast.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.